Polityka prywatności

Cel polityki prywatności

Polityka Prywatności obowiązująca w naszej Kancelarii określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych wykorzystywanych podczas świadczenia usług prawnych. Nasze działania są ukierunkowane na zagwarantowanie klientom poczucia pełnego bezpieczeństwa na poziomie odpowiednim do obowiązującego prawa.

Przetwarzanie danych osobowych w Kancelarii odbywa się zgodnie z zasadami i wymogami określonymi w przepisach o ochronie danych osobowych, m.in. w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”) oraz w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Oziemska, Gruner i Wspólnicy Adwokaci Spółka Partnerska z siedzibą w Warszawie przy ulicy Łowickiej 56 lok. 3, 02-531 Warszawa.

Wszelkie pytania w zakresie przetwarzania przez Kancelarię powierzonych danych osobowych prosimy kierować pod adres: kancelaria@oiwlegal.pl

Kancelaria nie przekazuje danych do krajów spoza Unii Europejskiej. W przypadku zaistnienia konieczności przekazania danych osobowych do krajów spoza Unii Europejskiej Kancelaria poinformuje osobę, której to dotyczy o tym fakcie.

Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych

Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię jest umowa na usługi prawne zawarta przez Kancelarię z Państwem jako Klientem lub Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona na zasadzie dobrowolności.  Kancelaria przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do realizacji zamierzonego celu.

Dane osobowe Państwa jako Klientów przetwarzane są w Kancelarii w celu:

  • realizacji obowiązków Kancelarii wynikających z umowy łączącej z Klientem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w tym w zakresie podmiotów współpracujących z Kancelarią zapewniających jej obsługę
  • realizacji prawnie uzasadnionego interesu Kancelarii jako administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego m.in. na świadczeniu na rzecz Klientów usług wynikających z zawartej umowy;
  • rekrutacji osób do pracy w Kancelarii, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO
  • realizacji obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W formularzu kontaktowym zamieszczonym w zakładce  ”Kontakt – Wyślij wiadomość” Użytkownik może zostać poproszony o podanie następujących danych osobowych:

  • imię i nazwisko;
  • firma;
  • adres e-mail;
  • numer telefonu;
  • treść wiadomości.

Podanie danych wskazanych powyżej jest dobrowolne, jednak bez ich podania może nie być możliwa realizacja usługi prawnej.

Prawa Użytkownika

Przysługuje Państwu prawo do:

  1. żądania od Kancelarii jako administratora danych dostępu do swoich danych osobowych
  2. sprostowania danych osobowych
  3. usunięcie lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  4. wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
  5. przenoszenia danych
  6. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  7. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z zawartej umowy do czasu wygaśnięcia wzajemnych zobowiązań oraz do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Kancelarii, jako administratora danych.

Przetwarzane przez Kancelarię dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Informujemy również, iż z uwagi na charakter świadczonych przez Kancelarię usług, biorąc pod uwagę fakt współpracy Kancelarii z rożnymi podmiotami (dostawcami usług)  mogą one stać się również  w sposób pośredni lub bezpośredni odbiorcami Państwa danych osobowych. Mowa tu o sądach, notariuszach, biurach tłumaczeń, audytorach, biegłych rewidentach, księgowych, , czy też innych organach administracji państwowej, z którymi współpraca jest niezbędna  w celu realizacji zadań powierzonych Kancelarii  do realizacji.  Powierzenie danych osobowych przez Kancelarię dostawcom usług oznacza zobowiązanie tych podmiotów do przetwarzania danych zgodnie z wymogami określonymi przez Kancelarię.

Kancelaria stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii przetwarzania danych oraz zabezpiecza posiadane dane przed ich udostępnieniem, zmianą, utratą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub przetwarzaniem przez osoby nieupoważnione.

Aktualizacja polityki prywatności

Aktualizacje Polityki Prywatności będą publikowane każdorazowo na stronie internetowej Kancelarii www.otlegal.pl